۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

[4] - رسانه ی پیشگو

کافیه کمی از فنون رسـ ـانه های خبری در تغییر و تفسیر اخبار اطلاع داشته باشین تا متوجه این نکته بشین که چطوری ضدا و شیما به به عنوان رسانه ی رسمی چمهوزی اشلامـ ـی به آماده سازی جو عمومی جامعه برای تغییرات خکومتی و یا هر هدف سیاسی دیگه ای که در سر دارن عمل می کنه. از این دیدگاه این شبکه های تلویزیونی به صورت کامل به عنوان پیشگو عمل می کنن.( بحث رسانه های جهانی و نقششون در ساختن اتفاقات آینده باشه برای بعد، چون ضدا و شیما به عنوان یک رسانه ی حکومتی و محلی به شیوه ی دیگه ای عمل می کنه ). من درست یادمه قبل از انتخابات خبری کوتاه پخش شد مبنی بر اینکه فلانی گفته که این قانون اسـ ـاسی به درد نمی خوره چون بر اساس قوانین غربی نوشته شده، باید تغییر کنه و غیره*. دقیقا قدم بعدی این جماعت رو از روی حرفهای رسانه هاشون میشه پیش بینی کرد. شاید کسایی که پی به این نکته برده بودن قبل از انتخابات پیش بینی می کردن که چه بلایی قراره سرمون بیاد. البته نمی دونم این موضوع برای اوضاع و احوال این روزهای ضدا وشیما صدق می کنه یا نه. چون در حال حاضر بیشتر وقتشون رو مشغول سرپوش گذاشتن و وارونه جلوه دادن اتفاقات اخیر ایران و البته جهان می کنند و من شدیدا نگران قشری هستم که هنوز به حرف های این رسانه اعتماد دارن.
*: از اینکه سندی مبنی بر درست بودن این ادعای خودم ارائه نمی کنم شرمنده ام. تنها چیزی که از آن بخش خبری یادم است این است که از شبکه ی خبـ ـر پخش میشد، صبح بود و فردی که درباره اش صحبت میشد، در مجلـ ـس کار می کرد. نماینده بود یا نه، یادم نیست.
پ.ن: غلط های املایی که شاهدشان هستید برای رد گم کردن در گوگل و رد یابی نشدن توسط محاپراث است. البته در این پست بیشتر غلط های املایی را برای رد گم کردم در گوگل اینطور نوشتم.

0 comments:

ارسال یک نظر