۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

[9] - کنکور از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است

سی ام مرداد کنکور پیام نور - رشته ی جامعه شناسی - دارم. این کنکور خیلی برام مهمه. چون ... چون دلایل زیادی داره که الآن حوصله ی گفتنش رو ندارم. فقط بگم اونقدر مهمه که من که تا به حال توی این بیست و یک سال زندگی هیچ وقت برای کنکور درست نخوندم - نشستم پاش و هر کتاب رو تقریبا دو دور کردم و البته اونقدر مهمه که ساعت دو و پازنرده دقیقه ی شب منو کشونده پای کامپیوتر تا این پست رو بنویسم. چهار روز مونده به کنکور. فکر می کنم درسها رو طور دیگه ای هم میشه خوند. یعنی مثلا میشستم خط به خط حفظشون می کردم. ولی من اصلا نمی تونم اینطوری درس بخونم. این دو دوری که کردم تقریبا مثل رو خونی بود. ولی دقیق تر. شیش صد بار دور هر عنوانی خط کشیدم. طوری که الآن خط های خود کتاب به زور معلوم میشه. چیزی که امیدوارم می کنه اینه که درسهای تخصصی که خوندم دقیقا چیزهایی بودن که درک می کردم و توی اون روزها بهشون فکر کرده بودم. مثل اینکه کتاب دانسته های خودم رو تقسیم بندی کنه. مخصوصا مبانی جامعه شناسی نوشته بروس کوئن. از درس های عمومی از کلیات اقتصاد زیاد سر در نمیارم و از درس ها عمومی از زبان خارجی. خلاصه اینکه الآن شدیدا نگران کنکور و نیجش هستم و امیدوارم اتفاق های خوبی بیوفته. البته چاره دیگه هم به جز امیدواری ندارم.

0 comments:

ارسال یک نظر